dimecres, 11 d’abril del 2012

No saber que fer

Un altre dia com altre qualsevol, ple de foscor i de soletat. Ple de complexos i de realitats. Ple de males noticies i de derrumbaments. No puc més amb mi mateixa, no tinc forces, necesito desaparèixer o anar-me'n lluny d'aqui. Desconnectar de tot, oblidar-me de tot el que m'esta passant, tornar a néixer i començar una nova vida on no existeixi la soledat.

2 comentaris:

  1. runaway...
    Jo fugiria amb tu, ho saps de sobres. Un cop més, em sento completament identificada amb el teu text, t'estimo!

    ResponElimina