1r objectiu: Smile
Somriure, el meu objectiu primordial de cada dia. Sense somriure la vida seria molt trista. Una petita brillantor, el minim raig d'esperança està quan somrius.
2n objectiu: Tenir esperança
Buscar el mínim raig de llum per poder sortir de la foscor que m'envolta i poder aconseguir la felicitat.
3r objectiu: Ser feliç
A la vida hi han altibaixos, i ara mateix no estic en la meva millor época però sempre intento somriure encara que em sigui dificil i ser feliç ja que vida solament hi ha una, i aquesta hi ha que aprofitar-la.
Per poder arribar a la felicitat hi ha que pensar positivament i, per això, sempre intento pensar-hi així. Totes les coses dolentes acaben y després ve la felicitat. "Despues de la tormenta siempre llega la calma"
5e objectiu: Estar a prop dels meus millors amics
Què faria sense ells? son la meva vida.. Sense el seu recolze no podria viure, em seria molt complicat. Ells estan en els pitjors moments i en els millors. Per res del mon els vull perdre. La nostra amistat és per sempre i hi tinc fe d'això.
6e objectiu: Superar els obstacles que em posa la vida
Cada dia és un repte per a tothom, aquests obstacles que la vida ens possa hi ha que saltar-los. Oblidar-se'n de que existeixen o bé solucionar-los, però sobretot, superar-los.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada