dimecres, 23 de gener del 2013

Fil de d'oscuritat, fil de llum.

Males ratxes, rallades, gent que se'n va.
Les persones es venen, es queden i se'n van. Per desgràcia moltes d'aquestes a on se'n van és a un lloc senzill, ple d'aire i de núbols, ple de felicitat o.. simplement buit?
Esta clar que en aquesta vida per seguir viu has de ser un complet fill de puta i putejar als demés.
 
"Respira, espera, aixeca't sense pressa, inspira, refes-te la vida el mon t'espera"
 
Arriba un moment que et penedeixes de no poder haber aprofitat la vida d'aquesta gent, de no haber estat els moments necessaris al seu costat.. Tots acabarem sols, sota terra. Alguns et recordaràn, altres s'alegraràn de que ja no estiguis entre ells i altres es penediràn tota la vida per no haber estat amb tu el temps necessari per fer-te feliç.
 Vida y mort, tot està a les teves mans. Si ha de passar algo, passarà.
 
"Quiero dormir un rato, un rato, un minuto, un siglo"  
 
SDL