Males ratxes, rallades, gent que se'n va. Les persones es venen, es queden i se'n van. Per desgràcia moltes d'aquestes a on se'n van és a un lloc senzill, ple d'aire i de núbols, ple de felicitat o.. simplement buit?
Esta clar que en aquesta vida per seguir viu has de ser un complet fill de puta i putejar als demés.
"Respira, espera, aixeca't sense pressa, inspira, refes-te la vida el mon t'espera"
Arriba un moment que et penedeixes de no poder haber aprofitat la vida d'aquesta gent, de no haber estat els moments necessaris al seu costat.. Tots acabarem sols, sota terra. Alguns et recordaràn, altres s'alegraràn de que ja no estiguis entre ells i altres es penediràn tota la vida per no haber estat amb tu el temps necessari per fer-te feliç.
Vida y mort, tot està a les teves mans. Si ha de passar algo, passarà.
"Quiero dormir un rato, un rato, un minuto, un siglo"
Amor et torno a tindre aqui... Sé que estas passant per un moment de màxima foscor i que moltes coses no tenen sentit. Però, en tot fil de foscor hi ha un fil de llum, i en tota tristesa hi ha un sentiment amagat de felicitat, només l'has de trobar. Avui estic vitalista i psitivista, per això et dic que siguis forta i valenta, i no deixis que aquest forat negre t'atrapi.
ResponEliminaCom ens ha ensenyat l'albert un final sempre és un começament, una mort és sempre una vida. i encara que ja no estigui entre nosaltres, sempre estarà viu en el teu cor. Gaudeix de la vida, gaudeix-lo per ell.
T'estim!