divendres, 20 d’abril del 2012

Pot ser

Sé que no tinc els pitjors problemes del món i que segurament hi ha gent que estigui pitjor que jo, però cadascú afronta els problemes com pot i es satura quan no pot més. El meu límit és aquest i aquesta és la meva manera d'afrontar aquest límit.. I altra cop, no puc més. No vaig al cole, no surtu, em quedo tancada a la meva habitació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada