divendres, 13 d’abril del 2012
Amistats que mai s'aniran...
Hola Laura, suposu que quan vegis això et preguntaràs perqué hem fet això. La veritat es que he entrat al meu blog i he vist el teu compte obert i hem pensat perqué no? I aqui estem escrivint-te una entrada.
Només vull que sapigues titi, que sempre estarem al teu costat en tot el que ens necessitis i sempre t'ajudarem. Perqué això es el que fan els millors amics, passi el que passi sempre estan junts i cuiden els uns dels altres. I nosaltres, saps de sobres, que sempre cuidarem de tu perqué ets com una germana petita per a nosaltres. A vegades ens hem enfadat, però que seria una amistat sense piques? A més, sempre els hem superat, sempre hem sapigut superar els obstacles que s'han interpossat entre nosaltres. En fi, només vull dir-t'he que t'estimem, massa fins i tot!
-Somriu petita, que si tu somrius nosaltres som feliços!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cal? Sou molt grans enserio.. esque buf.. no tinc paraules. He plorat, si.. però d'alegria! Sincerament si, he flipat jajajaja dic: això no ho escrit jo._. jajajjajaja*-* enserio sou molt grans! i sempre estarem junts passi el que passi<3 us estimo molt!
ResponElimina