diumenge, 8 d’abril del 2012

awkward.


Vas passejant pel carrer i els amics que tenies fa poc ja ni et saluden, ni tan sols et miren a la cara quan passen pel teu costat. Simplement giren el cap, t'ignoren. Et sents invisible per tothom, res et surt bé i ningú esta amb tu per ajudar-te. 
Les poques persones que tens al teu costat no entenen res i es pensen que tot son excuses. Necessites refer la teva vida. Tornar a viure de nou i començar de cero. Que tot comenci bé i no ser simplement una persona entre milions de passatgers del món. Ser de tot menys invisible. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada