Un altre dia com altre qualsevol, ple de foscor i de soletat. Ple de complexos i de realitats. Ple de males noticies i de derrumbaments. No puc més amb mi mateixa, no tinc forces, necesito desaparèixer o anar-me'n lluny d'aqui. Desconnectar de tot, oblidar-me de tot el que m'esta passant, tornar a néixer i començar una nova vida on no existeixi la soledat.
runaway...
ResponEliminaJo fugiria amb tu, ho saps de sobres. Un cop més, em sento completament identificada amb el teu text, t'estimo!
t'estimo a full<3
ResponElimina