Facil, se'n van anar perqué no tenien que formar part de la teva vida, se'n van anar perqué no eren bons amics. Petita ets una gran persona i no et mereixes sufrir d'aquesta manera, no tio. Per això vull que sapigues ke estaré sempre al teu costat i t'ajudaré sempre que pugui. Vull veure el teu precios somriure, vull que tornem a somriure perqué les dues ens ho mereixem!
Facil, se'n van anar perqué no tenien que formar part de la teva vida, se'n van anar perqué no eren bons amics. Petita ets una gran persona i no et mereixes sufrir d'aquesta manera, no tio. Per això vull que sapigues ke estaré sempre al teu costat i t'ajudaré sempre que pugui. Vull veure el teu precios somriure, vull que tornem a somriure perqué les dues ens ho mereixem!
ResponEliminaSi tu caus, jo caic, si tu somrius, jo soc feliç!
Elimina