dimarts, 27 de març del 2012

Dia a dia

Set del matí; sona l'alarma.
T'aixeques i penses en el dur dia que et queda per davant.
El quedaries a casa però saps què no deus ja que t'enfonsaràs en la misèria amb els teus pensaments. T'agradaria quedar-te al llit plorant i lamentant tot el que t'està passant però saps que deus lluitar per no estar malament i poder trobar aquell petit raig de llum que t'ha d'il·luminar entre tota la foscor en la que estàs envoltada.
Has tocat fons, tens que pujar com sigui..

SF''

1 comentari: