És penós que només t'entengui un llapis i un paper, que només escribint em desfogui de tot el que em crema per dintre i no tenir por del que passi per fora, de no avergonyir-me del que dic o penso només possant les paraules esactes per poder crear una frase que em surti del cor i no del cap..
Dius ke no escrius bé. i jo en canvi dia rere dia vec una millora impressionant! M'encanta com escrius, m'encanta... i sinserament no es gens penós poder desfogarte en un paper, perke saps que jo si que t'entenc i de sobres. Siques forta!
ResponEliminai need you..<3
Elimina