dimecres, 21 de març del 2012

Per què?

"Primer van dir sempre, després se'n van anar corrents"

2 comentaris:

  1. Facil, se'n van anar perqué no tenien que formar part de la teva vida, se'n van anar perqué no eren bons amics. Petita ets una gran persona i no et mereixes sufrir d'aquesta manera, no tio. Per això vull que sapigues ke estaré sempre al teu costat i t'ajudaré sempre que pugui. Vull veure el teu precios somriure, vull que tornem a somriure perqué les dues ens ho mereixem!

    ResponElimina