dimecres, 14 de març del 2012

"Vivir en un cuento de hadas? Para qué?
 Si es mejor la vida real donde tienes lo
 que quieras aunque no todo lo que deseas."


No cal tenir parella per ser feliç. Tu tens que ser la base de la teva felicitat encara que a vegades ens agrada compartirla..
Qui no es fixa en les parelles que pasen pel carrer i els enveja? Diuen que no tot és tan perfecte com sembla i que de vegades algunes parelles que superficialment es veuen feliçes, tenen que tallar perquè hi han tants problemes entre ells que superen a  l'amor.
No existeixen els princeps blaus, ni les granotes que es converteixen en princeps, ni els cavallers que lluiten pel teu amor a un duel de vida o mort; la vida real és més sencilla, només cal que arribi un home que et faci fixar-te en els seus ulls i el que hi ha dintre en comptes del seu cos.
Tot lu bo acaba arribant, tard o d'hora però arriba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada