Les coses canvien, mai tot queda igual a com era en un principi.
Amics que canvien de forma de ser, de pensar, de comportar-se i que et fallen a la primera de canvi, ja no saps de qui fiar-te i de qui no. Familiars que es separen de tu, l'escusa es sempre la distància però una familia no es separa si esta unida. Amors que mai són per sempre, tot té un final i qui et diu que t'estima ara por ser que dintre de poc ja no signifiquis res per a ell.
Això no significa que tot tingui que sortir malament, la vida hi ha que disfrutar-la, cadascú a la seva manera i al seu pas, amb acompanyament o sense, trams llargs o petits, però sempre amb un grans somriure a la cara per dir-li al món que res et pot fer mal i que passi el que passi, sempre acabaràs bé.
Això no significa que tot tingui que sortir malament, la vida hi ha que disfrutar-la, cadascú a la seva manera i al seu pas, amb acompanyament o sense, trams llargs o petits, però sempre amb un grans somriure a la cara per dir-li al món que res et pot fer mal i que passi el que passi, sempre acabaràs bé.
Només dire una cosa:
ResponEliminaThe perfect smile!♥
Sempre somrient! <3
ResponElimina