Passat que queda a la memòria, present que tens que viure sense cap elecció, futur ple de pors pel que pugui passar.
Nit de gresca, nit de festa, olvidant-nos de tots els problemes que ens envolten.
Alcohol, tabac, cannabis, ens ajuden a oblidar-nos de tot encara que sigui per una nit. Una sola nit de desconnexió, de felicitat, de diversió, plena de somriures.
Bebent per poder trobar la felicitat en aquests moments obscurs de la vida...
Al dia següent t'aixeques, t'enrecordes borrosament del que ha passat i et surt un mínim somriure pels records feliços d'aquella nit. Et quedes pensant i el teu somriure desapareix. Tornes a la realitat. La festa no és per sempre. La realitat et nubla la vista i tornes a la rutina d'aquells últims dies. La rutina que ningú enten si no la viu, la soledat.

Puuuuf tiaaa com la claveeeees!
ResponEliminaUna nit en busca de la felicitat, una nit massa genial, fantastica, epica. I un cop que et despertes al dia següent tornes a estar en aquell món ple de foscor, en aquella soletat continua, en aquella tristesa latent...
tailoviu hhEERR!♥♥
Sempre Fortes<3
ResponElimina