dijous, 22 de març del 2012

Records

La seva cara preciosa mirant-me mentre jo no sabia que dir, que fer; el seu somriure que m'animava durant els moments més difícils; els seus petons la meva medicina contra la tristessa; les seves abraçades de les quals no podia dormir sense una d'elles; els seus t'estimo..
Records que ronden per la meva ment trobant a faltar el que vaig tindre i no vaig saber aprofitar al màxim. 
Se'n va anar, però jo l'estimava i no volia que es separés de mi, era la meva raó de somriure, la meva clau per poder aixecar-me cada matí, la meva felicitat. Moments que no es tornaran a repetir en persona però que a la meva ment, els estic vivint dia a dia, com si fos ahir quan va passar tota aquesta bonica història. 
Aquesta història que sempre esta i estarà present a la meva vida. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada