T'aixeques i penses en el dur dia que et queda per davant.
El quedaries a casa però saps què no deus ja que t'enfonsaràs en la misèria amb els teus pensaments. T'agradaria quedar-te al llit plorant i lamentant tot el que t'està passant però saps que deus lluitar per no estar malament i poder trobar aquell petit raig de llum que t'ha d'il·luminar entre tota la foscor en la que estàs envoltada.
Has tocat fons, tens que pujar com sigui..
SF''
Pujaa amor, pujaaaa!! Que tu pots petita! :)
ResponElimina