"No por llorar se es más débil si no sincero."
Quan un error et condemna per sempre, quan penses en tot el que ha passat i veus que no hi ha volta enrere, quan veus que les coses no es podrà arreglar mai, penses que estàs perdut.
Mires al teu voltant i veus que no hi ha ningú. Vuit. La vida et va passant lentament però sense acompanyament.
Un error. Un únic error que ha costat la meva felicitat.
Paper i bolígraf a la mà. Els uneixo perquè, amb els seus colors fusionats, m’ajudin a treure tota la foscor que sento dins meu.
Paraules, paraules i més paraules sense sentit que si li fiques un ordre i els articles que li falten, formen sentiments i pensaments que ningú entendria per més que ho expliques. Ho tindrien que viure.
Mentre fusionava el bolígraf i el paper, alguna que altra llàgrima sortia a la llum.
Llàgrimes plenes de sentiments inexplicables.
pf, no saps quan m'agrada aquesta entrada... És genial petita! I un cop més estic amb tu, em sento tant identificada amb el que escrius, no t'ho pots imaginar... Esque és tal i com em sentu tia.
ResponElimina'Segueix així amor, hi arribaràs lluny!
No m'agrada que et sentis així! t'estimo <3
ResponEliminaNi ami que tu et sentis així xddd
Eliminaes complicat u.u
ResponElimina