Et veus sola, penses que ningú està al teu costat; no tens ganes de parlar amb ningú, explicar el que et passa encara que ho necessites. Ho veus tot en negatiu, has arribat al fons de tot; no pots remuntar, necessites descansar, desconnectar, oblidar-te.
No veus la llum, ho veus tot negre, sense sortida.
Diuen que si et poses a escoltar música això et fa oblidar-te'n de tots els problemes i poder desconnectar, però casualment sempre que estem trists ens posem música que encara ens deprimeix més.
~ L'ésser humà és així de masoca a la vegada que intel·ligent per algunes coses. ~
Et fiques al llit amb música, plores desconsoladament fins que et quedes dormida.
Al dia següent ho veus tot d'altra forma, penses que has fet el tonto actuant d'aquella manera però en aquell moment era el que senties. Soledat.

puff, l'has clavat. Ës la entrada que més m'agrada, però esque la clavas tant.. No saps com t'entenc titi...
ResponEliminat'estimo, mai estaràs sola, això mai ho dubtis <3
ResponEliminaSi es poguès donar a me gusta li donaria.
EliminaA vegades encara que tinguis a les millors persones al teu costat, pot haver algu que et fagi caure en la soletat..
Sé perfectament que estàs al meu costat titi, per això et donc les gracies, t'estimo!
buf, sense paraules, deveritat ♥
ResponElimina