dimarts, 7 de febrer del 2012
Desconnexió
Tota persona vol desaparèixer alguna vegada en la seva vida. Anar-se'n a algun lloc ven apartat, fora de la ciutat. Un camp amb precioses vistes; sense comunicació amb l'exterior; només un llibre o qualsevol cosa amb la que pogués desconnectar de tot i oblidar-se'n de tot el que està passant durant dies i dies. Fins a cansar-te d'estar sol, fins a poder-te donar compte de que ja has reviscut, la teva vida ha canviat o has trobat la forma de poder-la canviar per ser més feliç. Una desconnexió de la teva vida per millorar-la, per reformar-la completament, per no tornar a fer els errors que havíem fet al passat i poder tenir pau.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

ke bunic laura:$
ResponEliminaUn administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaprecios laura...
ResponEliminai ja saps que moltíssima raó!
t'estimo petita!
t'estimo!
ResponElimina