Cada vegada que somrius estàs donant a la teva vida una mica de felicitat, cada somriure és un record preciós de la teva vida. No deixis que res ni ningú et tregui el meravellós somriure que tens.
Somriure és la millor manera de lluitar contra la depressió, contra els mals moments..
La millor sensació és somriure, no hi ha res inigualable que superi aquesta preciosa satisfacció.
La vida es massa curta com per estar plorant; de vida només tenim una i aquesta perquè no passar-la feliç i somrient?
Somriu, si tu no ho fas ningú ho podrà fer per tu.

M'encanta, m'encanta i m'encanta! *-*
ResponEliminaPrimer de tot dir-te que surts preciosisima a la fotografia, i que ets la meva font d'inspiració, la meva mussa! jaja Saps que m'encanta fotografiar-te i que m'encanta imortalitzar els teus preciosos somriures!
I segon, un altre cop penso el mateix que tu i sens dubte tens tota la rao del món. Perquè un somriure que demostri el més petit signe de felicitat és el millor que és pot veure en una persona que estimes, i sincerament quant vec els teus somriures sóc feliç petita, perquè si tu somrius jo somric! T'estimo!
A mi m'encantes tu, i moltes gràcies titi, saps que sempre m'inspiro en coses que hem viscut juntes! Mai deixaaré de somriure, per tu, per mi, per tothom.. i titi, si tu somrius jo somric, si tu caus jo caic ♥
ResponElimina