dimarts, 14 de febrer del 2012

Sant Valentí

Dia del comerç de l'amor.
El 14 de Febrer les parelles celebren que és el seu dia i es regalen regals com dient que s'estimen molt. No fa falta un únic dia per demostrar l'amor que es té per una persona, cada dia té que ser el suficientment bo per poder demostrar-li tant amb regals com amb paraules i mirades. Els solters, no estan sols, tenen a una família que els estima, uns amics que estan amb ells sempre i és un dia com altra qualsevol. Hi ha que disfrutar el dia a dia, sense posar etiquetes a cadascun d'ells, ja que per uns pot ser molt feliç i per altres el dia més horrible de la seva vida.

3 comentaris:

  1. M'encanta petita i molta raó jaja
    Sovint la gent només fa regals en dies com aquests i els demés ni se'n recorden... Encara que hi han alguns que es salven, perque sovint tenen detalls amb les seves parelles, pero tots els demés que només regalen per aquestes dates fan fàstic, apart d'aquest dia que també dona fàstic, es perque la gent es gasti la pasta tontament i la gent cau! XD

    Enfi un cop més estic amb tu hhEERR!

    ResponElimina
  2. Estoy completamente de acuerdo (Perdona que escriba en castellano...) La gente no entiende que el San Valentín es una chorrada comercial. Por éso yo voy y el día anterior felicito a mi pareja(?) para joder un rato. Ok, no. Pero sí, ese día da asco por la mierda que hace la gente en la calle, todo rosa y con corazones... Me pone enferma.

    ResponElimina