dimarts, 31 de gener del 2012

Estres

Examens, deures, treballs.. Arriba un moment on tot estudiant té un estres molt gran al seu damunt.
Llibertat és el que tots busquem, necessitem i adorem; no més aixecar-se d'hora, ni tenir que arribar a casa i posar-se a fer deures en comptes d'estar amb els amics a la platja durant tot el dia sense preocupacions.
Ningú vol estres a les seves vides, estres que et saturi i arribi un moment on et diu: Ja no pots més. 
L'estres controla les nostres vides i això fa que no poguem gaudir d'aquesta. Planificació és el que tots comencem a fer i dies (o fins i tot hores) després ja l'hem abandonat. 
Queden pocs mesos d'estres, després llibertat absoluta durant uns mesos. 

4 comentaris: