Llibertat és el que tots busquem, necessitem i adorem; no més aixecar-se d'hora, ni tenir que arribar a casa i posar-se a fer deures en comptes d'estar amb els amics a la platja durant tot el dia sense preocupacions.Ningú vol estres a les seves vides, estres que et saturi i arribi un moment on et diu: Ja no pots més.
L'estres controla les nostres vides i això fa que no poguem gaudir d'aquesta. Planificació és el que tots comencem a fer i dies (o fins i tot hores) després ja l'hem abandonat.
Queden pocs mesos d'estres, després llibertat absoluta durant uns mesos.
Una altra vegada estic d'acord amb tu :)
ResponEliminaM'agrada, m'agrada♥
Eliminaa mi m'agrada que penem el mateix :$ Pensamiento hhEER!
Eliminaohseh:$
Elimina