Arriba un moment que penses en perquè has de ser igual que els demés? Perquè no pots passar desapercebut quan portes una roba que no porta ningú, quan portes un pentinat que porta molt poca gent, quan vas amb un estil completament diferent al que la societat d'avui en dia, etc..Si vas diferent et critiquen depen les pintes que portes, depen del "rotllo" amb el que vas, últimament solament es mira el físic. Segur que darrere d'algun "perroflauta" (com diu molta gent) hi ha una persona magnífica que té la seva própia personalitat i segur que val molt més que la persona que la critica, ja no sols pel fet d'ella no criticar sinó pel fet de no canviar pel que digui la gent.
Si et deixes influenciar per tot el que diuen, arribarà un moment que no sabràs ni tu mateix qui ets..
Hi ha gent que diu que pel fet de dir que ets diferent ets completament igual que tots, ja que tots diuen aquesta gran mentida.
A aquestes alçades ja no hi ha originalitat, sempre que portem algo de roba, algun pentinat, alguna cosa; quasi sempre l'hem vista a algú ens ha agradat, li hem intentat donar el nostre propi estil però la idea en si, no es nostra.
Viu sense que ningú et digui el que tens que fer, fer tu la teva própia vida sense que ningú es fiqui dintre. Tens que ser tu mateix/a. Però sobretot viu FELIÇ.
Estic completament d'acord amb tu, la sensació de viure és l'esencia de ser diferent i fer les coses a la teva manera i ser com tu ets, no com el altres voldrien que tu siguesis! I aquest és l'unic secret de la felicitat!
ResponEliminagràcies! Aquesta opinió tothom la té segons a bastants persones que he preguntat, però mai ho compleixen quasi totes.. m'agrada que t'hagis passat pel meu blog! :)
Eliminatitiiiiiiiii puff ja saps la rabia que hem fa aquest tema xdd. Com et vaig dir, sigues tu mateixa, sigues unica! Perque alhora de la vritat es l'ho unic que importa, que siguis tal com a tu t'agrada, com tu ets sents millor. Els demés que diguin el que vulguin, no saben més que criticar el fisic de la gent sense coneixa la veritable persona que hi ha dins. Fan fàstic!! xdd
ResponEliminap.d: M'encanta tiaa, i et tornarè a dir que escrius molt bé hhEER! I no t'ho dic perque sigui la teva germana, sinó perquè ho penso de veritat. Tu vals per escriure petita, tu vals moltissim! t'estimo i et torno a repetir que m'encanta! *-*
Tu si que vals titi, sempre estaré amb tu, compartint les mateixes opinions ( o demoment és el que passa que tenim les mateixes jiji:$) t'estimo <3
EliminaSaps que compartim opinions i que pensem igual jajaja :D
Elimina